van der Veer CG, van der Veer MA (1993)
Psychotherapy with refugees an exploration. 90-73849-03-9

van den Berg H & van der Veer CG (1994)
Nieuwe Sporen in Trajectbemiddeling (New tracks in job meditation). 90-73849-04-7

van den Berg H, van der Veer CG, van der Veer MA (1995)
Vluchtelingen van School naar Werk. Methodische aandachtspunten voor vluchtelingenonderwijs. (Refugees from school toward labour market. Educational methods) 90-73849-05-5

Mijs J (1995)
Oproerkraaiers, Stoorzenders en Onderhandelingspartners: kleine kroniek van 25 jaar AbvaKabo aan de Vrije Universiteit en het Academisch Ziekenhuis van de Vrije Universiteit te Amsterdam, 1970-1995. (Agitators, Jamming Stations and Negotiators) 90-73849-06-3

Van der Veer CG, Lancee B (2001)
Een blik op Wetenschap- en Techniekcommunicatie. (The National Science Week 2000 in the Netherlands. Monitoring Science and Technology Communication) 90-73849-07-1

van den Berg H, van der Veer CG (2002)
Le Parcours Intégral d’Insertion. Une description méthodologique. 90-73849-09-8

van den Berg H, Mehciz H, Houtkoop-Steenstra H, Holleman B (2002)
Opinie-meten of opinie-maken? De rol van stellingvragen in markt- en opinieonderzoek. (Measuring or constructing Opinions? The role of assertions in Public Opinion Research) 90-73849-10-1

van der Veer CG (2003)
Campagne Geslaagd! En Dan? Effectiviteit van de Publiekscampagne Wetenschap en Techniek Week 2000-2003. Amsterdam: Stichting Weten.
Download PDF

van der Veer CG, Pouwer W (2003)
Waarom heeft die uil een kruis op zijn buik? Een onderzoek naar de manier waarop wetenschap en techniek aan de man wordt gebracht. (Why does the owl wear a tattoo?) 90-73849-11-x

van den Berg H (2003)
Mediabeelden van wetenschap: Hoe een januskop ontstaat en zichzelf in stand houdt. In: Noorlander e.a. (red.) Kennisdagen Communicatie 2003. Amsterdam: Stichting Weten: 156-159.
Download PDF

van der Veer CG, Mulder M (2004)
WetenWeek.nl. De Website als Medium bij Wetenschaps- en Techniekcommunicatie. Amsterdam: Stichting Weten.
Download PDF

van der Veer CG (2004)
De Campagne Wetenschap en Techniek Week 2003 onder de loep. Amsterdam: Stichting Weten.
Download PDF

van der Veer CG, Pouwer W (2004)
Wetenschaps- en Techniekcommunicatie; naar een multimediale aanpak. In: Noorlander e.a. (red.) Kennisdagen Communicatie 2003. Amsterdam: Stichting Weten: 200-211.
Download PDF

National Organisation for Public Science Communication (eds.) (2004)
Public Communication on Science and Technology: Some insights from the Netherlands. Amsterdam: Stichting Weten.
Download PDF

van der Veer CG (2005)
Social Position and the Internet ‘Divide’: Network Centrality as a Dimension of Social Position. In: Kennisdagen Communicatie 2004. Amsterdam: Stichting Weten: 1-12.
Download PDF

van der Veer CG, van Elfrinkhof A (2006)
WetenWeek en Publiciteit. De evaluatie van de publiciteitscampagne rondom de WetenWeek in 2005. 978 90 73849 12 8
Download PDF

van der Veer CG, van den Oosterkamp M (2007)
Gebruik je energie!? De evaluatie van de publiciteitscampagne rondom de WetenWeek in 2006.
Download PDF

van der Veer CG, van Elfrinkhof A (2008)
Hoe weet je van de WetenWeek? Evaluatie van de publiciteitscampagne rondom de WetenWeek in 2007: Topje van de IJsberg.
Download PDF

van der Veer CG, Groven MC (2009)
Voor elk wat wils. Evaluatie van de publiciteitscampagne rondom de WetenWeek in 2008.
Download PDF

van der Veer CG, Groven MC (2010)
Reis naar het onbekende! Een onderzoek naar de beleving van en de publiciteit rondom Oktober Kennismaand 2009.
Download PDF

van der Veer CG, Higler L, Woelders S. (2010)
Discovery 09. A study on publicity, experience and potential impact.
Download PDF

van der Veer CG, Higler L, Woelders S. (2011)
Turning Science into Fun. A study on publicity, experience and potential impact of Discovery Festival 2010.
Download PDF

van der Veer CG, Groven MC, Higler L (2011)
Leve de Variatie! Een onderzoek naar de beleving van en de publiciteit rondom Oktober Kennismaand 2010.
Download PDF

van der Veer CG, Groven MC, Higler L (2012)
Zin in een duik in de toekomst? Een onderzoek naar de beleving van en de publiciteit rondom Oktober Kennismaand 2011.
Download PDF

van der Veer CG, Groven MC, Higler L (2012)
Wetenschap in het Weekend. Een onderzoek naar de beleving van en de publiciteit rondom het Weekend van de Wetenschap 2012.
Download PDF

More publications of SCS research concerning research findings in the field of communication of Science and Technology, may be found at www.knooppuntwtc.nl.